knaprar..

när man har börjat stoppa i sig knäckebröd kan man ju inte sluta. har redan ätit 3st på kanske 5 minuter..hehe. aja några till kan jag nog knapra i mig efter att ha svettast flitigt i 1½ timma. Min lediga dag lider mot sitt slut och jag inväntar Bonde söker fru med Roger i spetsen och jag tror att det vankas pusskalas i dagens avsnitt.. :) i morgon blir det en heeeel dag på jobbet med lite träning på kvällskvisten men sen mina vänner, sen är det bara 4 ½ timmas jobb på fredag innan det bär av hem mot småland, hälsapå alla nära och kära en sista gång innan jag ger mig ut i världen....det drar i hop sig, snart snart....


17 dagar kvar till det nya äventyret...denna bilden är från min födelsedag förra året på phi phi.
dit bara MÅSTE jag dra nu igen! där lever man i lycka, som ni kanske ser :)


¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0