lite rikare och snart lite snyggare

Hemma i soffan med en fetare plånbok :) tog ju ett extra pass idag.något jag ångrade när jag vaknade och det kändes som jag hade grus till en hel sandlåda i ögonen 4.30. men så fort uniformen åkte på så har jag varit pigg och i bästa form :) jobbpasset flötpå bra.. och flöt är det rätta ordet för en av toaletterna svämmade nämligen över idag på tåget så det rann vatten längs med  golvet i heeela den bakesta vagnen..eeeuu..annars var det en fridfull tur denna morgon.

Nu ska jag plocka i ordning lite i mina garderober, ska ju visa lägenheten idag vid kl fyra och det kanske inte är så kul om man öppnar garderobsdörrarna och ett berg av kläder trillar ut på golvet...dax att dra på lite musik och sätta fart för sen måste jag ju hinna piffa till mig själv lite också innan det blir lunch på stan med Frida ! :)


later

¤ L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0