lugn som en filbunke

8 timmars jobb och 2½ timmas träning är summan av min dag ! allt har gått bra förrutom ett fruktansvärt chokladsug när halva jobbdagen hade gått, center, chokladpuddingar och kladdkakor snurrade i huvudet på mig och gjorde mig nästan galen. men med 2 koppar kaffe löste jag det problemet någorlunda i alla fall. Träningspassen denna afton har varit de bästa på länge, svettigt och jag var stark :) det avslutades med lite yoga och meditation och precis som förra gången jag testade detta så fick jag LyCkA i kroppen. nu sitter jag med lugn och harmoni, toknöjd i soffan och inväntar favoritprogramet Desperate och bara njuter av att vara jag...


¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0