måndag - check

ett pump pass och spinning blev det ikväll och summan av det hela blev toppbetyg !! aldrig genom mina 22år och nästan 7 månader har jag varit så stark som just idag , måste vara helgens stora intag av spenat ( läs choklad ) som har byggt upp mina muskler.hehe. spenat eller ej, bra gick det i alla fall och det känns på ett sätt lite surt att man nu ska resa bort och endast träna högerarmen när man lyfter drinkglasen ;) well well vad är lite muskler i jämförelse med ett sånt äventyr som jag snart ska ut på ?! och man ska ju sluta när man ligger på topp har jag hört :)

det enda som saknas nu denna kväll är hollywoodfuarna i rutan,snyyyft !! vad ska man nu kolla på dessa måndagkvällar? megasuck ! tur man har sin dator i alla fall :) nu såg jag precis att Mat akuten med Bert Karlsson börjar på tv4. det kanske kan vara sevärt? det är värt ett försök men Bert kommer med all säkerhet inte ligga i närheten av Anna Ankas kvällsunderhållning. Förresten på tal om tvprogram... ett program som jag saknar som tusan förutom hollywoodfruarna är I en annan del av Köping! där snackar vi sevärt.

¤ L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0