min hyresvärd är guld värd :)

Bit för bit faller på plats inför min resa. Var och besökte min hyresvärd på kontoret innan idag och fick tillåtelse att hyra ut min lägenhet under min utomlandsvistelse :) hurra !! skönt att slippa betala hyra, el och bredband när man är ute och reser, dom pengarna kan man ju ha betydligt roligare för ;) Så nu har jag mailat och diskuterat med Jessica, juristen från malmö, som ska hyra min lya i lite över 4 månader. Kontrakt ska ju skrivas och massa annat som ska bestämmas. Men det är värt varje sekund jag får lägga ner tid på att få allt fixat !

Kaffe har jag fått i mig, lunchat med Angelina har jag gjort menhHar fortfarande inte gjort det roligaste jag hade på min ''att göra lista'' idag.. TVÄTTA, så jag antar att jag kommer svära i morgon igen när jag ska ta på mig min uniform som jag tycker börja bli sunkig. känns som jag måste tvätta den hela tiden, den känns ofräsh så jäkla snabbt men det kan ju bero på att våran arbetsmiljö inte är den renaste i världen. Massa konstigt, skitigt folk som åker med våra tåg dagligen och städningen är ju inte den bästa. Men om jag är lite flitig kanske jag hinner slänga i en maskin innan jag sticker till träningen. eller varför inte nu? hmm..nä...orka.....hehe..eller kanske?

jo så få det bli. nu ska jag allt bege mig ner i tvättstugan. det finns ingen återvändo, förr eller senare måste jag ju ner dit ändå, så det är lika bra att ta tjuren i hornen....

later

¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0