morgon stund :)

luften låg helt stilla och det enda som hördes ute var fågelkvitter och små regndroppar mot bladen på träden. idag fick jag mig en ljuvlig morgonpromenad :) jag saknar verkligen lugnet, skogen och landsbyggden här i småland. eller jag vet att jag skulle få panik av att vara här 24 timmar om dygnet 365 dagar om året men det hade varit skönt om man kunde välja att få detta lugnet precis när man vill. man behöver dessa stunder. när jag kom hem från min lilla promenad stod frukosten framdukad på bordet och bortplockad blev den också utan att jag behövde lyfta ett finger :) Lyx!! nu ska jag göra mig redo för en dag på stan med den obilgatoriska, traditionella lördagsfikan på cecil ! life is gooood ( om det inte vore för mina avbokade flygbiljetter då som jag fortfarande inte blir klok på , men det löser sig )....

later

¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0