Morgonstund i soffan

Var kanske inte sveriges nöjdaste när alarmet ringde idag på morgonen och jag var tvungen att hoppa i uniformen för att sedan traska till jobbet. men men. nu är det gjort och man är färdigjobbad. resterande planer för dagen då? hmm..ska testa ett nytt träningspass vid lunch tid, bodybalance. mer då? jo jag ska träna bodycombat ikväll som vanligt. funderar på att klämma in en promenad också men det blåser ju så satans kallt idag. ja mina vänner där har ni min dag. på hösten har jag inte mycket till liv..hehe..min livsstil denna årstid är jobb och träning. men jag gillar't :)

slänga i en maskin tvätt och ringa ett samtal om mina försäkringar borde jag kanske göra också ( berättar jag nu bara föra att fylla ut texten lite för jag tror knappast det intresserar er det minsta) sen vore det trevligt att luncha nåt gott på stan, borde spara alla slantarna och käka ärtsoppa egentligen hehe men ska faktiskt jobba extra i morgon så man kanske ska unna sig nåt smarrigt..?

later

¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0