morning lediga söndag

ska man göra lite nytta idag eller bara slappa i soffan, ska man vara nyttig eller onyttig, ska man hoppa i jeansen eller leva i mjukiskläderna hela dagen? det är söndag, behöver jag säga mer? svaret är enkelt. skööööönt :) ingen stress ingen press ! har ganska mycket energi i kroppen dock, så det finns en risk att jag kan bli rastlös men hoppas jag kan hålla mig lugn tills fotbollen vid två tiden. då kan jag springa av mig. matchdax! mot vilka kanske ni undrar, det undrar jag också. ingen vidare koll. tar med mig skor och benskydd så får vi se vilka det är man ska sparka på idag :)

godis skålen från igår står halvfull kvar på bordet..ska jag....? hehe
mums.....

¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0