nedräkning

jo men visst! då har man redan påbörjat sin lediga helg :) alltid lika härligt att kliva av jobbpasset 8.30 när ''normalt folk'' precis börjar jobba. som grädde på moset har jag fått ledigt mina kommande jobbhelger fram tills jag åker på min ''semester''. Vi fick 5 extra fridagar att plocka ut detta året på jobbet och jag var såklart snabb med att lämna in att jag vill vara ledig på helgerna! så nu när den ledigheten är beviljad är det bara 17 jobbdagar kvar att knega sen ska jag inte lyfta ett finger på över 4 månader! löööövely. och om exakt 30 dagar befinner jag mig i Sydney, förmodligen held död efter en lååång resväg. Karlskrona-kristianstad-stockholm-peking-sydney! hejja hejja. aja..det får det var värt! Men än så länge befinner jag ju mig här i karlskrona i verkligheten, det är som sagt fredag, solsken och ledig helg. det är inte fy skam det heller :)

later

¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0