Obamaeffekten

Mr president orsakade förseningar mellan sverige och danmark idag med sin lilla vistelse i köpenhamn! och dessvärre kom jag aldrig så långt som till flygplatsen idag så jag kunde säga honom några väl valda..! nä jag blev strandsatt i Svågetorp, malmö syd. Eller strandsatt blev jag ju inte, jag valde det själv faktiskt och tur var väl det för hade jag fortsatt över bron till Kastrup hade jag aldrig kommit hem för dom stängde av bron sen, tur man har lärt sig ta lite egna initiativ på jobbet ( eftersom man har lite svårt att komma fram till driften och planerarna när man ringer och det är kris) nu efter alla dessa år! med en isande vind och noll information om vart, när och hur mitt ordinarie tåg skulle komma som var försenat stod jag frustrerad och tänkte ut min plan. Jag tog första bästa tåg tillbaka till Malmö C. tillbaka till tryggheten. :) hem kom jag tillslut och trots att det har varit struligt idag så har jag faktiskt haft en trevlig dag på jobbet med härliga kolleger!

Nu har jag precis käkat ägg och knäckebröd för det var det enda som fanns i kylskåpet. :( är riktigt sugen på att bara trycka i mig en stor fet godispåse och ligga under filten resten av dagen. MEN jag VET att jag kommer bli rastlös om ca 1 timma så jag ska faktiskt dra och träna. inte sugen för 5 öre. men som sagt, här hemma kommer jag bara få panik. sen är då frågan. Nyttig eller onyttig ikväll? sjukt gott att frossa, sjukt onödigt att förstöra träningen.. Vi får väl se vad som hamnar i min korg i affären...

later

¤ L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0