oktober it is

1 oktober idag och hösten är ett faktum! med 6 grader och regn utanför fönstret sitter jag nu här på min lediga dag i soffan och drömmer mig bort. Är redan rastlös. Har hunnit med mina traditionella sysslor jag har mina lediga dagar det vill säga, snooza i sängen och njuta av att slippa hoppa upp på beställning, kikat på nyhetsmorgon för att sedan slå om till MTV för att få igång pulsen och humöret lite, facebookat, bloggat och kollat flygstol till Australien och käkat frulle.

nu då? har ingen tvätt, lite lite disk finns men det lär väl inte ta mer än 10 minuter att fixa. Lite småplock här på soffbordet finns det också och kanske ett och annat klädersplagg í sovrummet som ligger och skräpar. och eftersom jag har varit så flitig nu dom senaste dagarna när jag har slutat tidigt från jobbet och fixat med alla ''måsten'' så finns det ju nu inget mer än detta kvar att göra ! skönt tänker kanske ni. en hel dag ledigt med inga måsten och inga planer..tråkigt enligt mig!  

nä nu ska jag slå frida en signal och se hur hon har det med sina knoddar. sen får jag väl vänta in aerolatespasset som börjar 11.30, där kan jag ju alltid lägga lite energi, eller lite och lite, det krävs en hel del. jobbigt pass! men då har jag ju en sysselsättning i alla fall :)

later

¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0