samma visa varje vecka, dag ut och dag in. skönt :)

då var min tränings- och tv vecka igång igen och måndagen är snart avklarad. :) det bästa av allt är att dom visar ett extra avsnitt av våra älskade hollywoodfruar ikväll! Hur skulle jag annars ha överlevt denna afton utan anna ankas sköna komentarer om hur värdelösa vi svenska kvinnor är ;) ska bli kul att se vad hon har på hjärtat i detta avsnittet.

följande dagar denna veckan så är det desperate housewives, halv åtta hos mig, bonde söker fru, dagens man med gynning, mammas pojkar, Idol, The hils, The city, Top model och ensam mamma söker som ska följas ! skönt att man har sina rutiner både med träning och i soffan..hehe.har verkligen ett favorit program och ett favorit träningspass varje dag, det är det bästa med hösten! så jag kan ju nästan lägga ner bloggandet.. ni vet ju hur mina dagar ser ut nu fram tills jag ska ut och resa :)

nu ska jag sätta skeden i min keso!

¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0