sprut och saxdax

när man slår upp sina två blå en dag som denna, mitt i veckan, förstår man inte riktigt alltid att man är ledig. det tar några sekunder innan man fattar att det verkligen är sant. ledighet är oftast förknippat med helg. men idag har jag alltså en jobbfri dag trots att det inte är helg :) och det är perfekt när man ska fixa massa viktiga saker som inte alltid går att fixa på lördagar och söndagar. idag ska jag t ex vacineras (!) och klippa mig..huuu..jag har nästan lite ångest, känner mig lite nervös. inte så jätte sugen på sprutor. har aldrig varit rädd förr när jag har vacinerat mig men sist jag gjorde det så gjorde det så s*tans ont, plus att jag fick nån allergiskreaktion på ena armen från sprutan mot japanskhjärninflamation eller vad det nu hette, så hela armen började klia och blev helt röd och sen när jag skulle gå ut från sjukhuset blev jag helt yr och kände mig svimfärdig. den gången hade jag i alla fall någon som kramade mig och bjöd mig på fika efterråt...hmm..dom stunderna är det allt bra att ha en man vid sin sida ;) idag får jag hel enkelt klara mig på egenhand!

nä nu ska jag ut i friska luften på en liten promenad innan frukost och samla mod till klippningen också .. hehe...





idag är jag inte så kaxig ;)


¤ L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0