step by step


Vid elva snåret trotsade jag dom iskalla havsvindarna och begav mig ut i höten och mot Lyckeby! Frida mötte mig ungefär halvvägs med tvillingvagnen och vi begav oss hem till huset.


Hade stegräknaren på mig idag för att mäta hur långt det egentligen är ut hem till henne men blev besviken när den endast visade att jag hade stegat 4km! troligtvis var det gaaanska mycket mer än så eftersom det tar 1½ timma dit. Enligt fridas och mina beräkningar är det närmare milen! jäkla stegräknare....morr...


Hemma i köket värmde vi oss med kaffe och hade djupa diskussioner om allt från kändisars trimmade kroppar till Gud och Jesus. En salig röra, som vanligt :) Agnes och Hilma satt nöjda vid bordet och lyssnade på vårat blurrande. dom kommer få höra mycket i sina dar dom små liven..hehe. Jag ska lära dom allt jag kan ;) Tog bussen in till stan vid halv tre tiden och sov som ett litet barn hela vägen, härligt, älskar att sova i bussar, bilar, flyg och på tåg. Lite pinsamt bara att vakna upp bland massa medresenärer och ha dreggel på halva kinden.hehe. nä så illa var det kanske inte.. Har just käkat lite ärtsoppa, skönt att få något varmt i magen, är fortfarande nerkyld från promenaden. Vinden biter sig verkligen fast i kroppen.

Vid fem är det dax för träning. Ska testa ett nytt pass idag. man måste ju det för att inte tappa motivationen och för att utmana kroppen lite. så idag ska jag på 65 minuters rygg gympa, det skulle vara nåt aerobicpass av nåt slag. få se hur det är . där efter kör jag som vanligt på tisdagar afropowerdance en timma :) Älskar förresten Anna Ankas kommentar hon kläckte ur sig i gårdagens avsnitt när hon var på gymmet. När jag är 60 kommer folk fortfarande säga - look at that hot mama, it's Anna Anka! självsäker kvinna det där! Hon passade även på att berätta hur oansvarigt det är av svenska mammor att vara tjocka och klä sig i mjukisbyxor. haha..Jag är ledsen fru Anka men jag kommer ALLTID älska mina mjukisbyxor, så är det bara!

¤ L.E


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan tjejerna ser ju riktigt stora ut ju... Bra fotat:) Tack för idag...

2009-10-13 @ 16:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0