stig öppna din butik, jag är hungrig!

då var det fredag. ingen i sverige missar väl när denna dagen kommer?! alla facebookuppdateringarna skriker som vanligt FREDAGSMYS! hehe... för mig är det dag 2 av 4 lediga dagar och har faktiskt ingen fredagskänsla alls, typiskt..känner mig lite rastlös trots att dagen just har börjat, vaknat på fel sida? har lite småplock kvar här hemma i lyan men annars är finns det inte så mycket mer på tapeten, känns lite konstigt eftersom jag har haft fullt upp nu några dagar. jag har alltid samma problem att ''bara vara'' och njuta av lugn och ro. ikväll blir det i alla fall ett kärt återseende, besök från norge :) en middag för två är inte omöjligt, eller så får det bli hemmakväll, det är ju inte heller fel! någont som inte heller hade varit fel just nu är frukost. men kylskåpet ekar, jag är vrålhungrig och får snällt sitta här och vänta en halvtimma till innan affärerna öppnar :( kurr i kistan....

 

¤ L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0