svettas lite igen

ska strax bege mig bort till mitt favorit ställe att hänga på för tillfället nämligen lokomotion. :) blir mitt andra besök där idag och nu ska det köras body combat. Hur ska jag egentligen klara mig när jag är ute och reser i över 4 månader utan mina tränings pass?? hehe.. förresten, nu är det bara lite över 3 veckor innan det bär av :)

på tal om resan ( som kommer på tal ganska ofta här i bloggen nu, sorry, det är inte för att retas jag lovar men har mycket som ska fixas nu inför min utomlandsvistelse ) så har jag idag pratat med en tjej från malmö som ska jobba här i karlskrona nov-april, hon är tydligen jurist så hon verkar pålitlig, och hon behöver en lägenhet mitt i stan att hyra i andra hand för en billig peng :) perfekt ! så hon kommer hit i morgon och ska kolla på min lilla lya. hon ska bara bo här i veckorna eftersom hon har hus och familj i malmö. kan vara gött för då kanske man slipper plocka undan alla kläder i garderoberna. om man har tur nöjer hon sig med att bara behöva använda en ;) måste bara få tag i min hyresvärld också och fråga om det är okey att jag hyr ut mitt lilla bo. hoppas hoppas! annars gör jag det ändå, eller kan man göra så...?? hhmm...

later

¤ L.E
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0