torsdag och inga planer..

Efter några långa dagar på jobbet avslutar jag nu veckan med 2 korta pass. Idag slutade jag för 15 minuter sedan och i morgon 8.30 sen tar jag ledig helg ! man ska inte klaga i dessa tider :) torsdag it is och hela dagen ligger oplanerad framför mig. vad ska jag ta mig till? ja...det finns väl inte så mycket att grubbla över utan det får väl som vanligt bli ett träningspass 11.30 antar jag. verkar ju inte som det dyker upp något annat att göra direkt. Det är nu jag skulle suttit med en bok kinesiska eller nåt och blivit klokare eller haft ett stort hus som jag kunde renovera..men som sagt. man ska inte klaga. Jag får helt enkelt försöka lära mig uppskatta tiden då man gör ingen ting utan bara är....har lite svårt att tro att jag kommer lyckas..nu blir det frulle :) sen får vi se hur dagen slutar...

later

¤ L.E

Kommentarer
Postat av: carro

lindis hur ligger landet, solen steker nere hos dig också?=)kramen

2009-10-08 @ 12:56:38
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0