tv kväll

okey, jag erkänner. jag fuskade! efter 60 min bosu var jag dead meat men envis som man är så skulle jag ju bara gå på coore passet också. så där låg jag på golvet som en klubbad säl. kroppen vägde bly och jag var sliten som få. mina situps var inte dom bästa, gick typ halv vägs upp, det fick räcka för mig idag. tog mig igenom passet med möda och besvär. magen var slutkörd sen gårdagens pass.. nu sitter jag här med en stor skål chilikryddade nötter :) mumsfillibabba !! Inväntar ytterligare en säsongs premiär av ett favoritprogram. nämligen Bonde söker fru. Hade faktiskt tänk att jag skulle söka till programet och finna mig en bonde. Men ingen föll mig i smaken så jag lät bli. men tänk, en bonde är nog inte så dumt ändå.. dom är rika, har stora hus, säkerligen katter i hemmet vilket jag älskar, dom behöver en kvinna i köket och där hade jag trivts som fisken i vattnet och dom går upp innan tuppen just the way I like it :) aja..ingen bonde för mig i år i alla fall. Nu ska jag kika på Halv åtta hos mig som även det drog igång denna veckan, och är ett sevärt program enligt mig ! perfekt tv kväll :)


Är Bonde-Fredrik från tidigare säsong fortfarande singel?? ggrrr... ;)


¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0