vad är det för en dag? är det en vanlig dag? NEJ

Igår var det chips, godis och film här hemma i soffan med Frida. En skräckis blev det The Unborn, perfekt i höststormen. SOM vi skrek hehe ! heltklart sevärd enligt oss. Vaknade för nån timma sen och var fortfarande mätt från allt godis. Och när jag kröp till sängs igår mådde jag så illa efter vårt svullande och sa till mig själv: Aldrig mer godis! men som vanligt dagen efter när man vaknar och hittar godispåsen på bordet så slinker det ner några bitar. Godis måste vara som godast när man vaknar på morgonen en söndag. det är något speciellt med det. Men nu....nu mår man illa igen. tur det bara var 5 bitar kvar hehe. Nu ska jag neutralisera allt socker med ett knäckebröd och lite keso så man blir människa igen. Och efter gårdagens storm är det idag klarblå himel, coh jag är ledig :)  Ska man kanske ut för lite frisk luft ? fotbollsträning sen kl 14.00 står i alla fall på tapeten idag. Och en kanelbulle med mjölk såklart..Kanelbullens dag idag, icke att förglömma kära vänner!!


Något av det konstigaste jag har ätit, men något av det godaste! På Miamis flygplats i våras. Nån slags kanelbulle med världens godaste röra som smakade vanilj bland annat som man hällde över! låter skumt jag vet..men sjukt gott! dom i USA vet verkligen hur man svullar ordentligt. men gissa om vi mådde illa efterråt jag och Ida. Dom var ju stora som pizzor..urk!

¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0