vart tog fröken glad vägen?

Några timmar på jobbet, ett träningspass, lite disk, och nån timma vid daton med sök efter boende i Australien senare är jag RASTLÖSAST i stan ! jag fattar inte hur folk i fängelse klarar av sina liv. Jag får ju panik av att vara inne i min lägenhet i mer än 2 timmar mitt på dagen med inget att göra. Humöret är inte alls på topp. Jag bara tappade det någon stanns på vägen hem från träningspasset innan. Blev bara sådär grinig som en treåring kan bli. inget passar fröken Eriksson just nu. Vad hände?! funderade på om jag var trött - men nej, funderade på om jag var hungrig- men nej, funderade på om det är röda veckan på gång- men nej! men vad fasen är det då??!! nä nu drar jag ut på en promenad och hoppas att det rensar hjärnan lite. ska köpa vitpeppar med på vägen hem sen, till ärtsoppan som står på menyn idag. utan extra salt, svartpeppar och vitpeppar kan man ju inte surpla i sig den måltiden :)


Efter promenaden hoppas jag att detta leendet har hittat tillbaka !


¤ L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0