Ågren och jag, vi är goda vänner...

Nu sitter jag här i soffan med Ågren bredvid mig..hurra för att jobba kvällspass idag.bläää.. jag är inte sugen för 5 öre ! jag förstår inte hur folk kan jobba kvällar, man har ju ångest redan när man vaknar, känner sig orolig och stressad..veta att man lixom har en tid och passa mitt på dagen och sedan ska vara borta fram tills man ska gå och lägga sig igen..hur kul är det? man kan ju inte koppla av alls..

ca 12.30 ska jag vara på jobbet idag. vad hinner man göra fram tills dess ? inte många man hinner träffa i alla fall eftersom normala människor som jobbar vanliga tider är på jobbet, så mitt sociala liv kan jag ju glömma denna dag..suck! tur man är morgonpigg så man kanske lyckas att hinna prestera nånting innan det är dax för att hoppa i uniformen..ja detta var dagens klagan här till klagomuren... nu ska jag käka frukost, slänga i en maskin tvätt och ta en promenad !

over and out...

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0