Burr !!

Att kolla på fotbollsmatchen idag var en kylig historia , kalla vindar och inget värmande spel direkt ! men trevligt att träffa hela familjen Wiklund igen i alla fall :) dom forna svärföräldrarna är alltid lika glada och mysiga likaså exet.. annars var det inte mycket att hurra för ute i Fastorp idag..nu blir det käk med pappa sen åker jag in till stan till mamma! gosa lite med kattungen och göra mig redo för kvällens bravader...alla ska tydligen ut.så jag kan ju inte bara sitta hemma och rulla tummarna..inte ens mamma ska vara hemma, hon ska tydligen också pimpla vin...får se vart jag tar vägen...hopaps vinet värmer i alla fall för jag är riktigt nerkyld nu ! burr burr..

later

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0