det var allt för idag

Träningen avklarad 1½ timma = 2 pass :) gött. Nu blir det fruktsallad idol och lite grubbel...
ingen bra bloggare idag. är inte bitter, inte sur, allt är egentligen bra förrutom en liten sak som skaver i hjärnan. när det är en sak man vet att man inte kan få, är det inte lika bra att sluta tänka på det då??! hmm.joo...troligtvis är det så! sudda sudda sudda bort.. Ungefär så som jag har fått sudda bort min choklad nu under detoxen, inte tänka på den så man slipper frestas så glömmer man tillslut bort hur underbar den är..tills den dyker upp framför näsan igen för då lär man ju trilla dit igen såklart....nu bara svamlar jag..hehe. nu lägger jag ner för idag :)

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0