Desperate

Färdigtränad och nu är det soffläge.  Har avverkat Idol och går vidare in på avsnitt 23 från säsong 5 ( vårens avsnitt ) av favoritprogramet Desperate huosewives. Dom kör dubbelavsnitt ikväll på kanal 5, en liten up date innan dom nya avsnitten kör igång nu när det är höst :) lovely..favorit i repris :) hinner dock bara se avsitt 23 ikväll för jag ska upp med tuppen i morgon också och behöver min skönhetssömn. Om jag har tur så går avsnitt 24 kanske i repris på söndag med, om inte så är det inte hela världen. minns rätt bra vad som hände hela säsong 5, satt som klistrad hela våren! och äntligen ska fruarna tillbaka in i rutan, lycka !



snart är season 6 igång :)


nattinatt där ute

¤ L.E


Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag gillar den serien. :)

Tyvärr så har jag inte kommit ihåg att den har gått på TV så jag har inte följt den på ett tag.

Jag får väl köpa serien istället och se när jag har "tid". :)

2009-10-02 @ 17:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0