grubbel



Måndag. Måndag i en vecka som känns riktigt bra! Har inte så värst mycket jobb denna veckan, jag är pigg efter en nykter helg, löning på fredag, slutet på detoxen, festligheter i helgen står på tapeten och innomhustränigarna med fotbollen börjar på söndag :) wiihoo !

Vaknade på helt rätt sida innan idag och bara kände hur laddad jag är inför denna veckan! Har börjat dagen lite försiktigt med Nyhetsmorgon och läsa bloggar, facebook och aftonbladet nu i lite över en timma..lite senare är det några timmars jour på jobbet som gäller, hoppas åter igen att dom inte ringer ut mig på nåt tåg..då är man nästintill ledig ju :) tycker jag kämpade tillräckligt på tåget igår. Guud så jag gäspade sista timman. Skönt när jag klev av här i karlskrona och kunde lägga alla sega kvällspass bakom mig!

Är dock en aningens nervös..Nervös över att det känns så bra med måndag! dagen jag brukar hata. Känns nästan lite tomt här utan herr ågren bredvid mig i soffan. Har så mycket att se fram emot denna veckan och är rädd att jag har längtat så mycket att allt tillslut floppar! Ni vet ibland när man har settfram emot något och sen när man väl får det så käns det inte så speciellt ändå.. Tänk om jag blir uppringd av jobbet idag och måste åka ut och jobba, tänk om min lediga tisdag i morgon blir pisstråkig och jag får psykbryt för att inget kul händer och blir deppig, tänk om chokladen inte smakar så gott på fredag, tänk om jag inte alls blir piggare av min detox och i stället bara blir svagare och träningspassen går skit denna veckan,tänk om det strular på jobbet i veckan och får jobba över, tänk om utgången floppar, tänk om jag blir så bakis att jag missar första innomhusträningen som jag har längtat efter med fotbollen och tänk om hela helgen bara regnar bort när man väl är ledig...ja tänk om min härliga vecka inte blir så härlig!


nä nu är jag kanske lite barnslig..men det är bara för att jag befinner mig i en ovanlig situation. Att veckan redan känns bra från början.. Annars brukar ju måndagen kännas piss men då kan man ju alltid tänka att resten av veckan bara kommer bli bättre! Nu har den ju redan börjat bra och då är jag rädd att den kommer bli sämre..haha näää nu grubblar jag för mycket! Få heltenkelt ta dagarna som dom kommer, finns ju inte så mycket att göra åt saken lixom!

men jag hoppas hoppas hoppas verkligen att jag och ni där ute får en så härlig vecka som vi förtjänar!

 
*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0