nyss hemkommen

Yes då har man gjort stan! Men fick panik ett antal gånger under min lilla runda på alla pensionärer som stoppar upp min väg hela jäkla tiden och idag var en sån dag då fröken Eriksson INTE hade tålamod till detta! morr..jag förstår inte...helt plötsligt när dom kommer där och vaggar fram i 0.001km/h och man går bakom, så bara stannar dom, rakt upp och ner, utan anledning och bara står där (?) och bakom står lilla jag och kommer inte förbi...megasuck! aja...fick allt uträttat i alla fall och nu blir det att ta tag i disken och dammsuga. vill inte vakna upp bakis i morgon i en skitig lya! då kommer man ha ångest in i ryggraden! när städningen är avklarad ska jag faktiskt sätta igång och locka håret inför kvällen så jag har det gjort för vid 18.10 ska jag se säsongspremiären av The Hills, missa INTE :) och kl 19 ska vi vara på födelsedagsfesten hemma hos Angelina så enda tiden till att fixa partylooken ( som vi vet kan ta allt för låång tid när inget i garderoben passar, sminket kladdar och man har en bad hairday) är ju efter städningen. Så det kanske är dax att köra igång snart...


Ni missar väl inte säsong 5 av The Hills som drar igång idag 18.10 på MTV?!! jag gör inte det i alla fall ! :) en favorit!

later

¤ L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0