sleep tight

En givande afton.
2 träningspass, idol, dagens man ( gynnings nya program, kanske inte världens bästa, men hon är ju bara såå bäst så det gör inget, sen var det ju trevligt att kolla på lite snygga singelkillar med så klart ;) )
och nu kollar jag på fråga Olle-dokumentären ( helt sjukt, dom filmar från något onanimaraton i köpenhamn, folk är ju helt knäppa, försöker sätta sprutrekord och 291 cm sprutade vinnaren, en kille har fått orgasm 33 gånger på lite över en halvtimma(!) och en tokig tanta försöker lära en tjej att få orgasm av att andas på ett speciellt sätt..haha galet kul att kolla på ). samtidigt som jag följt dessa program så har jag kikat lite på vad australien har att erbjuda. Det som föll mig i smaken var Sydney, Byronbay, Surfers paradise och Cairns. Det verkar bli låånga bussresor men om ekonomin håller så kanske det inte är omöjligt att vi lyxar till det med något flyg ibland. Vi får se hur, när och vart vi hamnar! I morgon blir det nog i alla fall att boka flygstolen till landet down under! :) och nu har jag trötta ögon här i soffan så nu är det bed time..sååå skööönt för i morgon vet jag någon som är LeDiG !! underbart, hoppas jag vaknar aptidigt och kan njuta av att somna om och slippa hoppa i uniformen och traska ut i mörker och kyla ! natt i natt på er..






¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0