dyngsur..

När jag kom hem från träningen var jag totalt dyngsur, det gick bokstavligen att krama ur mina kläder..det var inget skyfall jag hade fått över mig på vägen hem utan allt det blöta var SVETT !! linnet var genomblött, till och med byxorna hade stora blöta fläckar, inte så trevligt kanske,hehe ! jag tror jag gjorde mitt livs träningspass idag !! ett ut av dom i alla fall.. allt kändes så jäkla bra, allt var på topp, allt var så kul och allt gick perfekt! boxades och sparkades som aldrig förr med pumpande adrenalin , kändes som jag skulle kunna stå där i flera timmar och bara mata slag efter slag, sån energi!! :)
ibland är det bara sååå underbart att träna! dethär behövde jag !

LyCkA !!





*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0