fixat :)

Några telefonköer och samtal senare har jag nu fixat en hel del inför resan och är nöjd! Nu vet jag vad jag behöver för försäkringar, kommer kosta ca 1500kr. Kan det väl vara värt, man vet ju aldrig vad som händer när man är ute på äventyr. Försäkrningspapper angående mitt opererade knä ( 4 år sedan ) är på väg hem hit i min brevlåda, ska fylla i lite papper och kolla om man kan mjölka ut någon ersättning, värt ett försök i alla fall även att jag inte direkt kan säga att jag har något problem med knät, eller joooo Aj Aj Aj sååå ont jag har ;) ;)

Vaccination har jag bokat tid för också. Så den 21oktober ska dom sticka 2 nålar i mig, kan bli fler. Det kalaset kommer gå på minst 800 kr. Kulorna rullar iväg nu inför resan som ni kanske märker. Ett besök hos ''damen med den heta stolen'' är också bokat. Kan vara bra att ett extra lager av lite piller att knapra så dom inte tar slut för jag vill inte klämma ut en liten thai-unge lagom till sommaren ;)

Nu ska jag gå och köpa mig lite nötter, sjukt sugen på det och sedan ska jag ta mig en kopp kaffe på waynes där jag även ska planera dom sista veckorna innan resan. Finns lite saker att hållareda på som måste göras och sen har jag lite extra lediga dagar på jobbet som måste tas ut innan jag åker så jag ska kolla när det passar så kan jag planera in en visit i Vetlanda också, för dit måste jag ju hinna före jag drar !

later

¤ L.E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0