fredag it is

hej kära bloggen ! här är allt lugnt..knaprar i mig lite äpplen här på rasten i malmö.. har precis pratat lite med planeringen om min ledighet..ska äntligen få svar nästa vecka. Dom har svårt att få ihop det över julen om jag ska vara borta.. har ju tänkt mig vara ledig 1nov-28feb. men tanken att kanske skjuta lite på resan har dykt upp..orkar man kanske kämpa sig igenom nov och dec ?! och ta resan senare och vara borta jan feb mars och april i stället..? hhmm...men inte så kul att komma tillbaka i april utan pengar och vara tvungen att knega hela sommaren för att få ekonomin på fötter igen..och om man ska börja plugga, då blir det ju ännu stressigare om jag kommer hem sista april....detta blir dagens funderare! nu ska jag till kastrup innan jag vänder tillbaka mot kallekrona! sen är det fredagsmys :)


*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0