get me out of here

Nu kom dom..REDAN! myrorna i kroppen. Det räckte med att gå in på facebook och kolla på galna resbilder som folk lagt upp. Jag vill inte vara lilla Linda i landet lagom !! Sist jag var på äventyr var i mars då jag var i Miami och glassade! på tok för längesen. Nu sitter jag här 22 år, knegar och drar in massa pengar och tränar mina pass. Allt lugnt och fridfullt i mitt lilla ekorrehjul.. Detta livet kan jag ju leva om 10 år, nu ska man ju vara på äventyr!!! Ta galna jobb utomlands, leva det galna studentlivet, vara ute på galna resor eller korsa kontinenten för nån kärlek långt borta..livet ska vara galet kul helt enkelt i denna åldern! 
Ge mig min tjänstledighet nu så jag kan fly...




nu: tvättstugan


*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0