här direkt i från soffan

nyduschad och färdigtränad. var på bodycombat idag, har varit på det nu 4-5 gånger och idag lossnade det verkligen, börja kunna slagen riktigt bra nu och svetten sprutade som vanligt :) härligt! nu är det idol och fruktsallad en sista gång! berättade förresten för pappa innan om resan, han blev helt tyst i luren när jag sa att jag ska resa 1½ månad själv sen i slutet. resten av samtalet svarade han i princip bara mm aaa jaha okey nää mmm på mina frågor.. han blev nog orolig och fundersam. aja..bara han får sova på saken så blir det nog kanon :) mamma får jag väl ringa i morgon. eller det kanske är bättre att berätta på måndag så jag inte förstör hennes helg..hehe...min helg är absolut inte förstörd i alla fall ! gladare kan ingen vara..men visst, man är väl samtidigt lite nervös kanske...kul ska det bli i vilket fall! hoppas man kan somna ikväll och inte tänka allt för mycket på stränder och äventyr, ska ju upp 03.30 i morgon med!

nattinatt

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0