härligt !

dåså gott folk, då har ni glada Linda tillbaka igen :) 1 timma med promenadskorna, vackra vyer, mina tankar och värme återställde mig till mitt vanliga jag..kan man lixom bli annat än lycklig när man traskar runt i denna miljön?


långt där borta bland husen på andra sidan havet bor jag :)


kändes som jag var utomlands ikväll...


ett litet samtal med pappa lugnade min oroliga själ..pappa är absolut den bästa att prata med när jag känner mig nere ! råkade dock hosta lite i luren när vi pratade, och direkt varnade han mig för svininfluensan och gav mig träningsförbud resten av veckan och bad mig ta närmasta väg hem till soffan..tur han inte bor här nere, sååå överbeskyddande! vet att han säkerligen hade sprungit ett maratonlopp med svininfluensan i kroppen så han ska inte säga nåt om min lilla promenad! :p


slutet gott allting gott :) får bli att åka hem till Vetis nästa helg i stället om inget annat dyker upp..är i alla fall ledig fre lör o söndag då !

bed time.. 03.30 går alarmet här hemma :)

*smack

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0