hoppas på söta drömmar

Kvällens aktiviteter har varit träning, fika med Frida och Sophie och nu är det chill i soffan som gäller..men funderar på att snart krypa till sängs så man är pigg på sin lediga dag i morgon och kan utnyttja den för sen väntar ju två pissdagar på jobbet fredag o lördag..

träningen gick i alla fall kalas, var kanske lite klenare än vanligt men kände inte av hostan eller snoriga näsan nåt alls :) bra jobbat imunförsvaret, 3 lite halvrisiga dagar sen var man frisk igen ! gött..

något som är mindre gött är att jag är så jäkla orolig och nervös inför min kommande höst/vinter, pengar är sparade och nu borde jag börja med mina förberedelser inför mitt lilla äventyr MEN har så klart inte fått besked från planeringen på jobbet än om jag blir ledig eller ej...och idag har jag börjat fundera massa på vad jag ska göra om dom säger NEJ, vilket jag nu börja misstänka lite smått....gaahh...!! PaNiK! jag kommer bryta ihop...måste ha en reservplan på vart jag ska spendera mitt kommande halvår..inte blir det här i alla fall, jag kommer bli sjukt rastlös av att bara fortsätta mala i mitt ekorrehjul.....

nu hoppar jag i säng tror jag..hoppas jag slipper drömma om att jag träffar Jörgen ( från planeringen) som säger att jag snällt måste knega hela vintern, har redan haft den drömmen 3 gånger !! det har känts lika tungt varje gång...huuu....

natt i natt på er där ute

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0