I made it !

HEMMA ! gaaah..jag är INTE gjord för att jobba kvällar...dead meat...min lokförare sa till och med : - Linda du ser lite blek ut (!) när vi tillslut var hemma i Karlskrona för ca 30 minuter sedan!! sen när såg jag blek ut lixom??!!

Huuu... jobbdagen började ju med ett inställt tåg och taxifärd till Ronneby och avslutades nyss med att komma hem 20 minuter sent från Ronneby... det enda som jag skulle kunna säga var tummen upp med att jobba kväll var väl att man fick 100 gånger så många fler ragg nu så här på fredakvällskvisten än vad man får t.ex en måndag morgon kl 04.30 hehe..gör ju jobbet lite roligare i alla fall...i morgon är det kvällspass igen som gäller och då till 00.30 frågan är hur jag ska palla det?! gäsp*

bed time

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0