Inte Sveriges nöjdaste precis...

åååhhhh! framförhållningen på mitt jobb från planeringens sida är verkligen kass..har fått ringa o tjata på dom hela dagen att dom ska lämna besked om min ledighet på fredag o lördag..och till slut fick jag ett stressat svar: NEJ! tror inte ens dom har kollat upp det ordentligt!! morr.... är ledig tors, sön mån...till vilken nytta lixom? inte direkt så att jag kan åka iväg på nått och min vistelse hemma i vetlanda kan jag ju glömma..får skjuta upp det till nästa helg....ska dessutom jobba kvällspass i helgen ! det är det värsta jag vet....


usch nu bara klagar jag och bloggen får vara min klagomur idag :

jag är sur för att jag

*inte kan träna eftersom jag inte mår bra
*inte fick ledigt i helgen
*måste jobba kvällspass fre och lördag
*har spenderat massa pengar så jag har fått ge mig själv shoppingförbud
*inte har fått besked om min ledighet i höst/vinter
*köpte en glass på glassiären eftersom jag behövde tröst och med det förstörde mitt försökt till att vara nyttig.....suck !!

det är inte riktigt den glada Linda som har talat ut i bloggen idag...känner mig sjukt omotiverad till det mesta!
det enda leendet jag har bjudit på nu i eftermiddag var väl detta .....


En sista smak av sommaren! man är glad undertiden man tröstäter i alla fall ;)

nu blir det en promenad i hopp om att rensa tankarna, bli på bättre humör och förbränna glassen ;)

over and out

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0