Jag borde..

 betala räkningarna, ringa om reseförsäkringar, kolla upp regler för visum, ringa hyresvärlden, fixa vaccinering samt kolla upp lite andra viktiga saker inför resan och mycket mycket mer...

vad gör jag i stället? jo, sitter i soffan och läser bloggar, aftonbladet och är inne på facebook. Är lite smått sliten faktiskt efter att ha gått upp 03.30! så alla dom där ''måste göra sakerna'' kanske jag tar i morgon i stället. hmm.. dålig jag känner mig. egentligen är det ju bara att ta tag i det så har man det gjort..

well well, en maskin tvätt och en dusch ska jag i alla fall hinna innan det blir fika med anna vid 12. sen får vi se vad jag orkar med att fixa..

hej så länge

¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0