jag har nåt som inte du har

Ingen har så skinande toalettstol som jag, ingen har så skinande golv som jag trallallaallalaaA :)
Supernöjd med förmiddagens insatser. Skurade hela badrummet, gjorde till och med rent i avloppen..urk.. samt moppade mina golv i lyan! Nu är det bara alla satans kläder som ska tvättas, torkas, vikas och hängas. Det tar lixom aldrig slut när det gäller tvätt hemma hos mig. Skulle no kunna tvätta hela året varje dag och ändå ha grejer att slänga i maskinen. Är det inte uniformen, är det partykläderna eller träningskläderna eller underkläderna osv...aja den biten tar jag tag i imorgon när jag är ledig.

Jouren på jobbet var lugn, fick inte rycka ut på något :) tummen upp upp upp ! så det känns nästan som jag har varit ledig idag. Har hunnit med en trevlig lunch med Angelina där jag fick ta del av helgens bravader som jag stodöver denna gång! Men nu till helgen ska vi slå klackarna i taket hemma hos henne igen för då ska Angelinas födelsedag firas hurra hurra ! 

men först har jag ju några jobbpass och några träningspass att ta mig igenom innan det är lördag och första träningspasset går av stapeln om 1 timma då blir det dax för det fruktade ''måndags bosu passet'' alltid lika segt, jobbigt, tungt, hemskt, svettigt och überjobbigt men samtidigt så jäkla kul! hoppas på att det går bra idag eftersom jag denna måndag kan gå på passet utan att ha en helg med alkohol med mig i kroppen. och nyss var jag ute på en promenad i vårt vackra höst väder (helt sjukt att man fortfarande kan traska runt i solen i bara t-shirt, vi är lixom i slutet av september!) och rundan som i normala fall bruka ta ca 55 minuter klarade jag av på 45 minuter idag utan större problem vilket måste betyda att min detox gör nytta för min kropp och då borde väl även träningspasset ikväll kännas lite lättare än vanligt ! den som lever få se....



japp såhär kan det seut under ett bosupass, en av dom jobbigare övningarna där man har bollen upp och ner och ska hålla upp sin kroppsvikt samtidigt som man gör massa övningar med benen en heeeel låt!! pest och pina..
under dom andra övningarna så har man bollen på andra hållet då kan man springa, hoppa och köra styrkeövningar sen kör vi även med vikter uppe på den härligt underbara bollen..allt detta blir en salig blandning av styrka, kondition och framförallt balans för hela kroppen, en bra genomkörare med andra ord!

later

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0