jobbelijobb

Taxifärden till Ronneby gick ju fint, hoppadepå mitt lilla tåg som stod där så snäll och väntade! sen bar det av ner mot malmö med hela bakersta vagnen full med militärer som förgyllde mitt jobbpass.. trevligt att se lite annat folk på tåget än mina kära pendlare, inget ont om dom men lite omväxling förnöjder ju alltid, speciellt när det är en hel drös av grabbar med ögon som blinkar hejvilt.. ;) efter ett kort uppehåll i malmö bar det av mot Helsingborg och på den sträckan har jag inte jobbat på på ungefär 2år så det var lite trevligt där fanns faktiskt ett och annat ögongodis med....resenärerna i Blekinge har man ju sett dag ut och dag in nu och där finns inte mycket att hämta.. nu sitter jag i alla fall på rast i malmö och ska om ca 1 timma dra hem mot Karlskrona..det här med att jobba kvällar är väl inte sådär jätte uppsakattat från min sida, hade ju hellre haft lite fredagsmys hemma i soffan nu..men men... ska man köpa sig lite choklad som tröst kanske?! hhmm..antar att det inte är en sån jätte bra idé´........

*smack

Kommentarer
Postat av: Lineen

de gillar vi =) Men vi gillar inte att Norge jenterna precis satte in 2-0 USCHHHH

2009-09-04 @ 19:45:44
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0