i mina fotsteg

3 promenader senare så sitter jag nu här i soffan och funderar på om jag verkligen orkar träna afropowerdansen ikväll.. klart jag gör :) men bara för att den är så kul annars hade jag aldrig gått dit idag kan jag säga..mina ben är tunga som bly! blev fler promenader än väntat idag. Gick ju min vanliga lilla runda idag på morgonen i lugn och ro sedan mötte jag upp frida och hennes små knoddar för våran planerade promenad som dock blev längre än väntat, minst 1½timma för dom små liven sov så sött i vagnen vilket vi tyckte var skönt så vi ville inte väcka dom..sen började det regna och eftersom det var närmre hem till frida så följde jag med henne hem och där har jag sedan spenderat större delen av min dag :) sen var det dax att traska hela vägen hem också och det var ju sådär lagom segt i benen! ja här har ni min dag. inte ett steg mer eller mindre har jag tagit!


agnes och himla nöjda i vagnen :)


over and out

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0