kaffe.nu


hemma en snabbis för att ta på mig lite mer kläder! burr..skit kallt ute, nu har nog hösten kommit för att stanna! min stora sjal och nya stövlar är det som behövs idag :) Sophie ska dra och jobba nu men jag behöver KAFFE, har ju inte tatt en endaste kopp på 10 dagar !! så jag ska knalla ner till Waynes, sätta mig där och surpla, själv, köpa en god macka ( har konstigt nog svårt med aptiten nu när jag väl får käka men en smarrig macka kommer jag nog inte kunna motstå ) läsa lite tidningar och planera lite i min kalender. mycket som ska fixas nu ju ! att ta med sig datorn ner hade varit perfekt men denna är för klumpig, skulle ju köpt en mindre smidigare men detta prioriteras såklart inte nu när det ska ut och resas! det får jag ta när jag kommer hem sen i mars, kanske kan önska mig en i födelsedagspresent?! komer ju hem lagom tills dess :) nä här kan jag inte sitta längre, kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe......

later

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0