kom igen nu !

gaaah..jag trodde inte det var sant när klockan ringde innan idag! redan måndag??!! tänk om veckodagarna kunde gå lika snabbt som helgerna gör.underbart är kort. kul har jag i alla fall haft och det känns idag. just nu längtar jag bara till träningen ikväll, svettas ut helgens synder. kommer vara segt, pest och pina. men som man bäddar får man ligga! ska strax hoppa i uniformen för att åka ner till malmö. Har 2 timars rast där nere och brukar då oftast spendera lite pengar på stadens gator inte idag inte. Måste hålla i plånboken nu inför resan. Aja jobbpasset jag har idag brukar vara lugnt så jag hoppas det är samma idag som alltid för något annat orkar jag inte med!

låt denna måndag passera smärtfritt tack!

over and out

¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0