Lediga tisdag

Tisdag it is! och ledigheten är ett faktum :) och vad gör då jag uppe vid 7 tiden? jooo..det gick inte sova längre men det kanske inte är så konstigt för jag somnade i soffan igår vid halv elva tiden som ett litet barn.Nu är det nyhetsmorgon på tv4 som gäller, en favorit! vädret lovar visst lite ostadigare väder denna dag men det stör väl inte mig så värst mycket. Har inget planerat idag mer än promenad med Frida och dom små knoddarna, lite tvätt och träning ikväll. Lugn dag. Skönt kan man tycka. men njaa..jag håller kanske itne riktigt med. Finns risk för att myrorna kryper fram i kroppen om jag inte kommer på nåt mer att syselsätta mig med. Men vad gör man en tisdag egentligen?? nu ska jag gå igenom det vanliga här i datorn på morgonkvisten och uppdatera mig om vad som händer här i världen och bäst på att upplysa mig är ju facebook ;) snabbare än nyhetsmorgon till och med !

later

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0