Ljuvligt

Idag är en såndär underbar dag då det hade varit perfekt om man gick i skolan och hade friluftsdag! solsken, frisk luft och lite småkyligt. Traska runt i skogen med för mycket kläder som mammsen packat på en, lära sig om djur och natur, leka lekar och kasta kottar på varandra. Och det bästa av allt: varm chokladmjölk med prickikorvmackor !! Har varit sugen på det hela morgonen! Men här hemma finns varken mackor eller chokladmjölk. Så det fick bli knäckebröd med ägg på och en kopp te. Inte helt fel det heller :) Ibland är det mysigt med lite kyla..speciellt när man vet att man snart slipper den ;)

Nu har jag resten av dagen ledigt och jag är faktiskt pigg som en mört trots att jag gick upp 4.30 och jobbade. Gick ju och la mig i tid igår, duktig som jag är och har äntligen repat mig efter helgens bravader! och vet ni..nu är det bara 2 dagar kvar, sen är det fredag igen! här går det fort i svängarna. Nu ska jag ta mig i kragen och ringa massa nödvändiga en ack så tråkiga samtal. Lär säkert få sitta i massa telefonköer med men nu ska det fixas försäkringar, vaccinationer mm.

och eftersom jag befinner mig hemma här vid datorn så kommer det säkerligen en liten up date snart igen :)

trevlig dag på er

¤ L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0