Lördag morgon

Morsning korsning på er där ute ! nu är lördagen här och en härlig känsla infinner sig i min kropp, precis som på fredagar! Härligt att vakna tidigt, se solen stråla, öppna fönstret och få in ny frisk luft i lägenheten. Morgonen är absolut min favorit stund på dagen, och ännu mer underbar är den stunden på lördagar :) mer helg åt foket!

idag har jag i alla fall några timmars jour på jobbet, hoppas inte dom ringer och behöver mig. men det tror jag knappast. skönt i så fall. känns nästan som man är lite ledig då. Strax blir det lite träning, aerolates är på tapeten. kvällen är fortfarande öppen men det lutar åt en kväll med lite egentid..funderar på att fixa naglarna och lägga ansiktsmask och sånt, utgång blir det i alla fall inte , detox it is :) börjar faktiskt kännas riktigt bra i kroppen. 5:e dagen idag så sen är det bara 5 dagar kvar! tjohooo! kÄmPa

later

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0