lördag morgon

Lördag morgon it is.. känns som torsdag eller möjligtvis fredag..Idag är det ju kneg igen som gäller och det fram till 00.30 ikväll ! suuck..men i morgon är jag LEDIG, det ryktas om en solig söndag :) en solig söndag som bland annat kommer spenderas på fotbollsplanen...brukar aldrig längta efter söndagar, men snälla snälla låt timmarna dit gå fort , det är precis vad jag önskar nu ! Lördagar å andra sidan brukar ju vara en favorit dag men inte denna veckan, idag blir det träning 9.30 Aerolates sen har jag inga större planer för det vankas ju jobb 14.30..segast !

oj vad det klagas här idag igen från min sida ;) inte så kul för er att läsa om min ångest över helgens jobbpass kanske..men det är väl det som rör sig i mitt huvud just nu...på tal om huvud...Undra vad som rör sig i huvudet på Gynning, eller ska man säga magen? frågan är om hon inte har gått och blivit gravid ...brukar kika in i hennes blogg och har på senare tid läst lite om att hon har slutat röka ( eller försöker i alla fall ) och börjat käka järntabletter..är inte det misstänkt?! hhmm...aja...saknar i alla fall hennes blonda kalufs då hon nu mera är brunett..... gravid eller inte, blond eller brunett, om någon vecka börjar i alla fall hennes nya program Dagens man ( tror jag det hette) det ska bli lite kul, älskar att se Gynning i rutan :) Desperate houswifes är oxå välkommet tillbaka i rutan tack, saknar..nu när hösten kryper sig på så är det ju helt underbart att dra och träna ett pass på kvällen för att sedan komma hem och burra ner sig i soffan och ha nåt sevärt på tv :)

och vad gör man nu i väntan på träningspasset? hhmm.... känns som en liiiite seg lördag detta och för min del är den inte slut förren om 17 timmar...wiiiehoooo...not

over and out

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0