lunchpass

nu är det äntligen lite ordning här hemma. dock inte på alla mina kläder, men det är ju en omöjlighet.. disken har jag kvar oxå..har varvat städning med datorn och tjöta i telefon så det är därför jag inte är ritigt klar..men disken tar jag i eftermiddag..kläderna är ju ingen vits att få ordning på eftersom det kommer ta en evighet plus att det kommer vara oreda redan i morgon om jag känner mig själv rätt..men eftersom jag har ett organiserat kaos vad det gäller mina kläder, så jag hittar det jag söker i alla fall ;) 

nu ska jag dra iväg och träna Aerolates ( konditions pass med styrka och lite pilates ) sen blir det lunch med Frida och Sophie...

later

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0