Mätt som en plätt !!

pappa kan läsa mina tankar....när han hämtade mig på stationen sa jag att jag var sugen på pannkakor...vad säger han då?! Jooooo...att han tänkte exakt samma sak innan idag och funderade på att fixa det tills ikväll, men sen hade han ångrat sig, för han tänkte att hans lilla tös har blivit äldre nu och säkerligen inte alls ville ha det som kvällsmat, utan knäckebröd eller nåt annat hälsosamt!

fel fel fel pappsen , jag blir aldrig för gammal för pannkakor :)

i vilketfall så blev vi båda helt paffa när vi upptäkte att vi hade tänkt samma sak så när vi kom hem ställde sig min kära far och stekte pannkakor till enhel armé :) precis som när jag var liten..då åt vi ALLTID pannkakor på fredagkvällarna, jag med jordgubbssylt och pappa med socker lika så idag ( fast det är 10 år senare och torsdag) men dom smakade lika gott som då ! nu har vi kikat på Idol och jag ska krypa till sängs..i morgon ska vi upp med tuppen och spela golf..eller göra ett försök i alla fall ;)

nä nu ska jag och mina säkert 15 pannisar i magen sussa!

*smack


Kommentarer
Postat av: Tobias

Åh, så trevligt och mysigt det låter! :)

2009-09-11 @ 02:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0