mörker..

träningen är avklarad..kan ju inte påstå att man presterar på topp när man går på detox! men första passet ( 60 min bosu) gick lika bra som vanligt :) det andra passet däremot ( 30 min coore ) var lite kämpigare..tappade koncentrationen, motivationen och mådde lite illa...huu.. så nu ska jag försöka ta det lite lugnare med träningen fram till nästa fredag då kuren är över. Det blir inga mer dubbelpass för min del om jag ska orka med detta men sen när jag är ren och pigg på insidan och kan käka normalt igen så kan man ju träna hårt i vanlig ordning :) nu blir det tvkväll..skönt att burra ner sig under filten när det mörknar utanför, lite tända ljus kanske..?

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0