mums mums

Jobbet idag gick som en dans! Har slutat för dagen och ledig helg är vad som väntar nu ! och detoxtiden är över,  vad fort det har gått!! svepte sista slurken i flaskan nu och det första jag gjorde när jag kom hem från jobbet var att sticka till Ica och köpa KESO :) så det har jag smaskat i mig till frukost tillsammans med massa söta goda vindruvor. hoppas magen inte reagerar allt för hårt nu när man ska börja äta ''normalt'' igen men keso borde nog inte vara någon fara. ska nog försöka ta det lite stegvis med maten så kroppen inte får en chock! men lite choklad ikväll borde den väl tåla ? ;)

Ska strax göra mig redo för en sväng på stan med Sophie. Funderar på en liten fika också :)

ha en härlig fredag



dax att börja käka igen :) gööött

later

*smack

Kommentarer
Postat av: Lena

Stort Grattis till att du stod ut hela Detox-tiden. Du är GRYM Linda!!!

2009-09-25 @ 10:59:59
URL: http://www.mammalenas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0